به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، معاون وزیر راه اعلام کرد برای تحقق نهضت ملی مسکن و ساخت 4 میلیون واحد مسکن طی چهارسال نیاز به تامین مالی 4 هزار میلیارد تومان است . وی گفت از این رقم 2 هزار و هشتصد هزار میلیارد تومان گردش مالی برای تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز است.
وی گفت : نهضت ملی تنها ساخت مسکن نیست بلکه مصالح هم باید فراهم شود و در وزارت راه آمادگی برای تامین زنجیره ی تولید مصالح ایجاد شود .
یراق ساختمان و یراق کابینت جزو مصالح ساختمان میباشد و بدیهی است که در صورت تحقق اخبار فوق که برنامه دولت میباشد صنعت یراق هم رونق گرفته و در این میان واحدهایی که کیفیت بهتری داشته باشند، از این شرایط بهترین استفاده را میبرند .
گروه صنعتی قائم با تولید محصولات متنوع در زمینه یراق کابینت و ساختمانی سعی دارد که با ارائه کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب در این پروژه بزرگ ملی مشارکت نموده و موجب اشتغال جمعی از هموطنان عزیزمان بشود .
گروه صنعتی قائم با امکانات ( ماشین آلات بروز دنیا ) امکان چند برابر تولید یراق را داشته و آمادگی دارد که محصولات نایس را به بازار ارائه دهد. امید است که کار آفرینی این مجموعه کمکی به پیشرفت مملکت عزیزمان ایران کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *